La Raiffeisen Leasing am dezvoltat conceptul "Leasing asa cum trebuie", care reprezinta politica manageriala de comunicare in relatia cu partenerii nostri. Filosofia noastra se adapteaza conditiilor de piata actuale, printr-o apropiere crescuta fata de clienti si de nevoile lor. Raiffeisen Leasing nu ofera un simplu serviciu, ci devine un partener de drum, un aliat de incredere, pregatit sa-si sustina clientii in mod responsabil, sustenabil si corect.
Politica in domeniul calitatii este adecvata scopului societatii si are ca tinta monitorizarea si imbunatatirea continua a Sistemului de Management al Calitatii si cresterea eficacitatii acestuia prin aplicarea intocmai a cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, a legislatiei si reglementarilor aplicabile. Telul companiei este fundamentat pe responsabilitatea fata de clientii, partenerii de afaceri si angajatii nostri.
Orientarea companiei catre satisfacerea si depasirea asteptarilor clientilor;
Imbunatatirea continua a performantei, eficientei si eficacitatii Sistemului de Management al Calitatii;
Antrenarea intregului personal pentru realizarea obiectivelor calitatii.
Consolidarea brandului Raiffeisen Leasing si cresterea cotei de piata;
Cresterea calitatii serviciilor, prin pozitionarea clientilor in centrul preocuparilor noastre si oferirea solutiilor adaptate nevoilor si dorintelor lor;
Consolidarea pozitiei pe piata de profil, prin flexibilitate, adaptabilitate si prezenta activa;
Recrutarea, dezvoltarea, motivarea personalului si punerea in valoare a potentialului sau;
Mentinerea unui mediu de lucru placut, precum si oportunitati de specializare si perfectionare a personalului;
Asigurarea unui management competent, la cele mai inalte standarde de etica si profesionalism;
Optimizarea performantelor, cresterea eficientei si vitezei de reactie a proceselor derulate;
Imbunatatirea continua a comunicarii cu toti partenerii nostri, prin asigurarea transparentei si accesului la informatii.
Mentina un cadru organizatoric adecvat, capabil sa asigure realizarea politicii in domeniul calitatii;
Asigure toate resursele necesare satisfacerii si depasirii asteptarilor clientilor;
Revizuiasca periodic politica in domeniul calitatii si sa analizeze stadiul realizarii obiectivelor propuse;
Analizeze Sistemul de Management al Calitatii anual sau ori de cate ori este necesar.
Desemnez Reprezentantul Managementului Calitatii si il investesc cu autoritatea necesara pentru a asigura mentinerea in functiune a certificarii Sistemului de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008.
Imi asum angajamentul pentru satisfacerea cerintelor si imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului de Management al Calitatii si ma asigur ca politica referitoare la calitate este cunoscuta, inteleasa si insusita de intregul personal, fiind analizata periodic in scopul actualizarii ei continue.
Bob De Man
CEO Raiffeisen Leasing IFN SA
Aici gasesti paginile pe care le-ai salvat pentru consultare ulterioara.
Pentru a adauga o pagina in lista, da click pe panglica "Salveaza" din partea de sus a paginii respective.
Aici vezi paginile pe care le-ai vizitat recent.
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va asigura o experienta de navigare cat mai buna si pentru scopuri de marketing. Daca navigati in continuare pe acest site fara a schimba setarile privind cookie-urile, vom presupune ca acceptati sa primiti toate cookie-urile de pe acest site. Puteti schimba setarile privind cookie-urile in orice moment. Pentru a afla mai multe detalii, cititi Politica de utilizare cookies.